Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Oveklisht!

Av Robert Magnusson - 13 april 2012 11:50

I går var jag ner och körde armar, och passet gick ju faktiskt bra. Men sejtan vad ont jag hade i biceps, bröst och axlar från första passet i onsdags :D

Men det är gött att känna att man har gjort något med kroppen som man vanligtvis inte gör, och jag vet att det är övergående.

Hade dock problem med biceps övningarna eftersom att jag redan hade så sjukt ont i dem, så jag fick lägga mest fokus och energi på triceps. Och DET känns =)


Avslutade som jag började, men lite joggning. Faktiskt jävligt skönt och jag är sjukt imponerad själv att jag har så pass bra kondis som jag ändå har trots cigg och snus. Nu är det förvisso flera månader sedan jag slutade röka och 2 veckor sedan jag slutade snusa (om inte 3).


I går kväll började jag få sjukt ont i min vänstra fot (alla leder) och om det beror på all jogging + promenaderna till och från gymmet med mina DÅLIGA skor eller om det är pga min sjukdom är svårt att säga. Dock ska de bli förbannat gött når mina nya dojor kommer :)


I dag är det tänkt att jag ska köra ben, men eftersom att jag hade sån värk i foten i går och fortfarande har lite ont, har jag beslutat att vila över helgen och starta med ben på måndag istället.


Min middag igår bestod av Äggröra (2ägg), 1 tomat, några skivor gurka och 1 banan. Bra eller dåligt? Vet ej men det kändes bra iaf......

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Magnusson - 11 december 2018 19:22

Ja precis som rubriken lyder är detta precis vad jag känner nu när jag inser att det hunnit gå över 4 år sedan mitt senaste inlägg, detta innebär också att det finns en stor risk att detta inlägg kommer att bli lååååångt :)Så i mitt senaste inlägg fö...

Av Robert Magnusson - 14 april 2014 08:37


  Japp precis så är det! Detta är verkligen året då allt mitt kämpande i motvind äntligen ger resultat, jag vill hävda med en dåres envishet, att allt som händer har en mening. När man är mitt uppi själva händelsen så kan det vara svårt, ja rätt ut...

Av Robert Magnusson - 12 mars 2014 13:13

Känns som att denna kommande mening är en utsliten mening, men men..... Tiden rusar.....   Sist jag skrev här så var jag arbetslös och väntade på att få börja jobba på Subway, men denne chef är allt annat än seriös så det blev ingenting av det ...

Av Robert Magnusson - 6 februari 2014 22:51

Ibland susar huvudet och tankarna iväg på tok för långt och mycket, men ibland känns det också (precis som nu) jävligt skönt att få rensa ut lite i huvudet. Lite tankar på hur det såg ut när jag var liten och hur det ser ut nu. Förr i tiden åt...

Av Robert Magnusson - 6 januari 2014 17:09

Med detta inlägg så är oskulden spräckt för 2014      Det är bara att konstatera att det går jävligt långt mellan mina inlägg, men å andra sidan beror det på att jag inte känner samma behov av att få skriva av mig, jag har ett annat sätt att få r...

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards