Alla inlägg den 16 april 2012

Av Robert Magnusson - 16 april 2012 14:46

Jahapp då sitter man på fet arslet i soffan och tycker synd om sig själv igen då, och konstaterar att min jävla sjukdom är en PAIN IN THE ASS...  

Jag vet inte exakt hur min sjukdom/medicin fungerar, men jag vet att jag nästan inte har något immunförsvar och hurvida det beror på cellgifterna eller sjukdomen var det samma.


Grejen är den att jag måste ta det väldigt försiktigt och unvika att få infektioner av olika slag.

Men nu har jag haft mina flickor 1 vecka och dom var JÄTTE förkylda, och naturligtvis åkte även jag på förkylnigen oxå.  

Får hoppas på att den inte blir lika kraftig på mig som den var på flickorna och att den går över snabbt.


Jag vill tillbaks till gymmet och svettas röva av mig, nu när jag äntligen har lyckats motivera mig själv och känner att jag mår bra av att träna.

Jag släpper inte på mitt mål ÄNNU iaf, dvs minst -10kg helst -15kg tills den 14:e Juni.

Vägning och mätning igen 18/4 och där förväntar jag mig inte direkt några mirakel.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards