Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Robert Magnusson - 27 maj 2012 09:20

Good morgning y´all!


Söndag morgon och solen skiner som aldrig för även denna underbara dag. Tycker det är lite tragiskt bara att jag äter kortison och därför inte fullt ut får vistas i solen som jag skulle vilja, men dessa två dagar har jag struntat i det men det är också säkert därför som jag haft så ont i skallen och alvedon inte har hjälpt.


I morgon ska jag upp till sjukhuset igen för krea koll (njurfunktionsprov) och även för att prata med läkaren om min gjorda biopsi och ev fortsatta medicinering.

I morgon ska jag även träffa en kille som jag kanske kommer börja arbeta åt och förhoppningsvis även få ett samtal från en annan arbetsgivare, jag hoppas MER på det andra eftersom att det handlar om mitt DRÖMJOBB.


En annan sak jag har sett fram emot och saknat sjukt mycket är träningen, kommer att köra igång redan på onsdag istället för på måndag 4/6.

Dessa dagar har varit rejält jobbiga på så vis att jag småätit och inte har fått röra på mig så som jag skulle ha velat, jag har större problem med kortisonet denna gång än förra.

Så länge som jag tränar är jag inte direkt rädd för att det ska gå åt fel håll eftersom att jag förbränner mer än vad jag stoppar i mig.


I slutet av denna vecka ska jag även besikta min bil och om den går i genom ska jag ställa på den, så att jag äntligen kan komma iväg och fiska och campa med mina barn. Då ska jag även ta en tur ut till Byggmax och köpa lite virke för att göra ett altandäck till morsan, det ska bli jävligt kul.


Ha en FANTASTISK söndag på er alla och passa på att njuuuuuta av värmen, för det skulle bli kallare nu i veckan.











Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards