Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Robert Magnusson - 11 juni 2012 18:27

I morse vaknade jag först klockan 10.00 och herregud vad det var länge sedan jag sov så länge :D

Det var fruktansvärt skönt men även en aning stressande, speciellt med tanke på att jag hade bestämt mig för att åka in och söka ett jobb idag kl 9.


Fick även se till att komma iväg till sjukhuset eftersom att det inte gick att få tag på läkarn idag via telefonen idag då de hade tekniska problem, för jag hade inte fått något recept på medicinen som ska minska mina vita blodkroppar och heller inte fått någon information hur jag ska gå vidare med kortisonet. Man kan inte gå från 1500 mg till 0 mg....då mår man skit.


Nästa vecka blir en intensiv vecka fullt av kontrollprover 18, 20, 21 och 25:e......hua vad dom ska stickas då.


Känns mycket konstigt att jag ska medicineras för att ett sämre immunförsvar, men det är ju det som är grejen när man har en autoimmun sjukdom. Mitt försvar angriper inte enbart det dåliga utan även sådant som är bra, typ som att det är fel på deras ögon eller deras gps :D


Jag hoppas verkligen att jag väldigt snart slutar att känna mig som en uppblåst ballong, ser ut som ett svullo och känner mig konstant proppmätt (även när jag blir hungrig) svårt att förklara.


Har nästan nyss kommit hem från min fru där jag blev bjuden fantastiskt goda spaggetti & köttfärssås och en fetaost sallad. Matkoma.nu skulle man kunna säga :D


Nu blir det till att slappa i soffan och invänta Sveriges match mot Ukraina....peace!

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards