Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Förberedelser

Av Robert Magnusson - 12 juni 2012 17:13

Nu är det dagen innnan jag och morsan tar tåget ner till syrran i Norrköping, syrrans äldsta pöjk tar ju studenten......helt sjukt var åren går snabbt. Minns det som igår när jag gick smeka hans hår så han somnade och han skulle ha "lelle" :D

Ska bli jävligt nice att få umgås med dem några dagar, det är ju så långt mellan varven och dom betyder så mycket för mig. 


Ska även se till att få sprätta några kalla   för vädret brukar ju vara bra där nere.

Nä nu äre dax att svepa mitt kaffe, fram med dammsugaren och sedan moppen, för nu har jag skjutit på städning way to looong :D

 
 
Catarina

Catarina

16 juni 2012 21:28

Hej
Var längesen jag var in på din blogg nu, förlåt! Har varit så mycket... Hoppas ni har/haft bra väder! Här har det bara regnat hela veckan, urtråkigt är det. Barnen vet inte vad dom ska göra, dom vill ju bada nu när det är sommarlov. Går det bra med dina mediciner? Känner du dig bättre? Har du hört någonting av jobbet du sökte? Många frågor :) Jag är nyfiken ;)Ha det så bra! Kram Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

Robert Magnusson

19 juni 2012 20:02

Hej Catarina.

Ja tiden flyger iväg, har inte varit så aktiv jag på bloggen heller då jag har haft så mycket med min sjukdom och mitt mående.

Jag kände mig extremt uppblåst i ca 6 dagar efter injektionerna men kunde likt förbannat inte låta bli att trycka i mig massor av mat och gosaker :(
Men sedan gick uppblåsheten av sig och idag känner jag mig som jag brukar när jag äter kortison, lite extra sugen lixom.
Jag upplever fortfarande problem med näsan (ansträngt att andas)men det är svårt att säga om det är sjukdomen eller förkylning.
I morgon ska jag upp på sjukhuset och göra provtagning nr 2 efter injektionerna för att kolla så allt är som det ska och på måndag ska jag träffa min läkare. Får se vad han har att säga om allt detta och hur vi ska gå vidare.

Jobbet gick åt håvete eftersom att de inte har hört av sig som dom lovade de skulle göra oavsett. Och nu börjar det verklligen brinna i kutarna kan man säga, jag mår SJUKT dåligt av att inte lyckas få ett jobb och kunna köpa grejor till barnen och göra roliga saker med dem. Allt kostar ju.....

Ha de bäst så länge! och hoppas allt e kanon mer dig/er!

 
Catarina

Catarina

26 juni 2012 20:50

Hejsan!
Jag väntar på inlägg från dig :) Hoppas att du snart mår bättre så du kommer tillbaka till bloggandet! Kram Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

Robert Magnusson

26 juni 2012 21:46

Hej Catarina.
Va trevligt att se att det finns 1 iaf som intresserar sig för mig och mitt liv :-)
Jag har varit inne i en jobbig period nu både mentalt och fysiskt, ska försöka mig på ett inlägg nu ikväll eller åtminstonde i morrn.
Det är ett löfte!
Kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Magnusson - 11 december 2018 19:22

Ja precis som rubriken lyder är detta precis vad jag känner nu när jag inser att det hunnit gå över 4 år sedan mitt senaste inlägg, detta innebär också att det finns en stor risk att detta inlägg kommer att bli lååååångt :)Så i mitt senaste inlägg fö...

Av Robert Magnusson - 14 april 2014 08:37


  Japp precis så är det! Detta är verkligen året då allt mitt kämpande i motvind äntligen ger resultat, jag vill hävda med en dåres envishet, att allt som händer har en mening. När man är mitt uppi själva händelsen så kan det vara svårt, ja rätt ut...

Av Robert Magnusson - 12 mars 2014 13:13

Känns som att denna kommande mening är en utsliten mening, men men..... Tiden rusar.....   Sist jag skrev här så var jag arbetslös och väntade på att få börja jobba på Subway, men denne chef är allt annat än seriös så det blev ingenting av det ...

Av Robert Magnusson - 6 februari 2014 22:51

Ibland susar huvudet och tankarna iväg på tok för långt och mycket, men ibland känns det också (precis som nu) jävligt skönt att få rensa ut lite i huvudet. Lite tankar på hur det såg ut när jag var liten och hur det ser ut nu. Förr i tiden åt...

Av Robert Magnusson - 6 januari 2014 17:09

Med detta inlägg så är oskulden spräckt för 2014      Det är bara att konstatera att det går jävligt långt mellan mina inlägg, men å andra sidan beror det på att jag inte känner samma behov av att få skriva av mig, jag har ett annat sätt att få r...

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards