Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Robert Magnusson - 9 juli 2012 12:51

Just nu känner jag mig SJUKT stolt över mig själv som trots allt tog mig iväg till gymmet och körde ett motionspass på 60 min,.Jag vet ju att det går bra bara jag tar mig utanför ytterdörren, men det har tagit emot nått så fruktansvärt och jag har ursäktat mig själv med min sjukdom även om jag nu känner mig ok.När jag väl kom ner till Sundsvalls bästa gym http://sv-se.facebook.com/pages/Iron-Works-Health-Fitness-247/392261464124729?sk=info så snackade jag lite allmänt med Lars och vi kom in på detta med mål och motivation, och det är bara att inse att det är bättre för mig att tänka långsiktigt än att jag ska gå ner X kilo på X veckor. Eftersom att jag har min sjukdom så behövs det så lite för att rubba ett kortsiktigt mål och då mår jag bara ännu sämre. Jag bad dom kolla när jag senast var och tränade och det visade sig vara den 14:e Maj......fatta vad tiden går fort.Jag vill även passa på att tala om att Ironworks har grymt kunnig och sjukt trevlig personal, och tammefan alla som tränar där är trevlig och hjälpsam. Har ni inte tränat där så DO IT!!Nu ska jag luncha med min älskade fru och våra älskade barn.........I morrn blir ett nytt pass......ett pass varje dag men bara fettförbränningMår SJUKT bra....On top of the world......tack Lars!

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards