Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

It begins today........

Av Robert Magnusson - 1 oktober 2012 09:13

Välkommen till mitt nya liv!

 

För idag börjar jag min nya kost, har investerat i kostrådgivning och har nu fått ett kostschema.

Jag blev förvånad över innehållet, dvs vad jag ska äta, eftersom att det inte skiljer sig speciellt mycket från det jag äter idag. Det som skiljer är att antalet gånger jag ska äta och portionsstorlekarna   , som nu är det snart dax för mellanmål nr 1 och jag har fan nyss fikat känns det som.

Det ska bli intressant att se om det kommer bli någon större skillnad denna månad eftersom att jag fortfarande äter kortison, jag HOPPAS verkligen det, annars lär väl motivationen tryta lite.

 

Jag ska försöka att skriva åtminstonde ett inlägg varje dag (från och med idag) och hålla er uppdaterad med min kamp.

 

Jag skulle ha vägt och mätt mig igår men det glömde jag naturligtvis, teflonminnet  . Men jag vägde mig iaf i morse och startvikten för denna kamp var 94.4 kg, målet var ju att komma ner till runt 75-80 kg. Men eftersom att jag käkar kortsison har jag släppt det fokuset, tycker det är viktigare att fokusera på att faktiskt träna eftersom att jag mår så bra av det. Och att stärka min kropp naturligtvis, blir kroppen snygg av detta så är det bara en bonus.

Jag ska försöka att mäta min kropp och lägga upp detta senare idag.

 

Har fått ett nytt träningsschema också som jag ska börja med idag, och jag hoppsa verkligen att det kommer att kännas i mina muskler att det blir nya övningar. Träningsvärk är ju ett bevis på att övningarna har tagit rätt   Snart ska jag packa ryggsäcken och promenera ner till gymmet, det blir en promenad på ca 20min i rask takt. Fin uppvärming kan man säga. Kika in på gymmets hemsida IronWorks



Kommer också att lägga upp en bild senare idag på min fantastisk vackra kropp   


Vikt: 94.4 Kg

Midja:  cm

Bröst:  cm

Höger lår:  cm

Vänster lår:  cm

Höger vad:  cm

Vänster vad:  cm

Höger arm:

Vänster arm:



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Magnusson - 11 december 2018 19:22

Ja precis som rubriken lyder är detta precis vad jag känner nu när jag inser att det hunnit gå över 4 år sedan mitt senaste inlägg, detta innebär också att det finns en stor risk att detta inlägg kommer att bli lååååångt :)Så i mitt senaste inlägg fö...

Av Robert Magnusson - 14 april 2014 08:37


  Japp precis så är det! Detta är verkligen året då allt mitt kämpande i motvind äntligen ger resultat, jag vill hävda med en dåres envishet, att allt som händer har en mening. När man är mitt uppi själva händelsen så kan det vara svårt, ja rätt ut...

Av Robert Magnusson - 12 mars 2014 13:13

Känns som att denna kommande mening är en utsliten mening, men men..... Tiden rusar.....   Sist jag skrev här så var jag arbetslös och väntade på att få börja jobba på Subway, men denne chef är allt annat än seriös så det blev ingenting av det ...

Av Robert Magnusson - 6 februari 2014 22:51

Ibland susar huvudet och tankarna iväg på tok för långt och mycket, men ibland känns det också (precis som nu) jävligt skönt att få rensa ut lite i huvudet. Lite tankar på hur det såg ut när jag var liten och hur det ser ut nu. Förr i tiden åt...

Av Robert Magnusson - 6 januari 2014 17:09

Med detta inlägg så är oskulden spräckt för 2014      Det är bara att konstatera att det går jävligt långt mellan mina inlägg, men å andra sidan beror det på att jag inte känner samma behov av att få skriva av mig, jag har ett annat sätt att få r...

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards