Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Robert Magnusson - 5 oktober 2012 20:11

Yo.


Då var de fredag då och helg, inte för att jag känner någon skillnad som ändå alltid är ledig, men många av er där ute njuter nog av denna dag då det är början på ledigheten för er.

I dag så körde jag ett väldigt tidigt pass på gymmet, och fan vad det var skönt faktiskt. Körde ett renodlat cardio pass och avslutade med en stund i bastun, det är så skönt nu när det börjar bli kallt ute också.

Det var 3-4 st nere som tränade när jag kom runt 7 men runt klockan 8 vart jag ensam.


Tog min promenad hem efter passet och faan vad kallt det var, endast 3° ute. Hann precis komma hem och påbörja min frukost då jag fick ett sms om att mitt proteinpuvler nu hade kommit. YEEES....å så börjar det.

Slängde i mig frukosten och gick bort till Ica och hämtade mitt packet, tänkte att det skulle bli som ett efterpass :D

Att bära 9 kg så långt kändes, men skönt var de och lätt värt det. För nu kan jag följa mitt kostschema fullt ut och nu kanske det händer ännu mer med min kropp.


Jo just ja, efter träningen var jag tvungen att knäppa ett kort på mig från sidan. Tyckte jag såg lite mindre ut än vad jag är van, så jag var tvungen att jämföra med ett annat kort taget 5/5 detta år. Här är bilden, och säg gärna vad ni tycker, om ni ser någon skillnad.

     


Pulvret jag köpte heter Star Nutrition Whey-80 och jag tog jordgubb och choklad, har öppnat jordgubbe och gillar smaken, dock inte eftersmaken yach!

Hoppas det är så bra som jag har läst om det nu då bara.

     


I övrigt har jag inte gjort så mycket annat idag, förutom sett på Vänner. Så jävla skön serie det där och nu är jag inne på 4:e säsongen, mitt fredagsnöje kan man säga.

Det är tur att man har gymmet, serier och fru & barn för vänner är det inte gott om. Vet ej hur man gör för att skaffa vänner längre :(


I morgon blir det ett cardio pass igen och på söndag blir det en vildag, även då som jag får hem mina älskade tjejer.

Längtar så också tills nästa mätning och vägning, för sanna mina ord jag lovar er STOR förändring då!


Vi ses i möra!



Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards