Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Robert Magnusson - 6 oktober 2012 09:28

Goooo moooorrron världen!


Idag vaknade man upp till en regnig, grå och trist lördag, men så är det väl allt som oftast när det är höst.

Har ätit frukost och nu är det snart dax för mellanmål nr 1.....underbart.


Ska ner till gymmet och göra veckans sista pass runt klockan 11 idag och det ska bli så skönt.

Efter det ska jag gå hem till min fru och hälsa på dem några timmar, och än en gång släppa ut deras fåglar (för nu är jag ju "inte rädd" för dem längre) haha.


På måndag ska jag jaga rätt på min handläggare på arbetsförmedlingen, för nu jävlar får dem se till att göra klar utredningen på mig (eftersom att jag har diagnos) så de kan sätta mig på ett arbete SNARAST!!

Tror inte det är många som skulle klara av att leva en månad på dem få kronorna jag har kvar efter (k)räkningarna är betalda, visst gör jag det bra, men tänk så underbart det skulle vara om jag någon månad hade kunnat LYXA till det och gjort något kul med barnen eller köpte dem något de vill ha.

Jaja även där tänker jag inte ge mig......I fight for my right and wont stop until i drop


Das is alles


Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards