Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Robert Magnusson - 21 oktober 2012 12:06

Hej på er där ute.


Söndag är det idag enl almanackan och det käns ju fantastiskt för jag har hellre vardag än helg. Som vanligt är det grått och trist ute, men så är det ju höst också.

Är fortfarande rätt förkyld men har inte så ont i halsen längre, så nu jävlar ska jag träna i veckan. Har ju varit hemma en hel vecka nu och det känns verkligen allt annat än roligt.


Och så får jag hoppas att jag får göra min infusion nu denna vecka, ska ringa medicin i morgon och berätta hur jag känner mig så får vi se vad som säger.


Då det inte finns så mycket att göra på helgerna sitter jag mest och filosoferar, och nu kan jag konstatera att det skulle vara rent ut sagt MAGISKT om man hade kraften att förvandla sina drömmar till verklighet.

Exakt varför tänker jag inte gå in på, men jesus kristus säger jag då bara.

Skulle har varit stenrik och haft mig ett eget jetplan, då jävlar serru.

Time will tell what the future brings =)


Vet ni vad?? Jag tror det är dax att se några fler avsnitt av Vänner nu, dom får mig alltid på sånt bra humör de token :D


Peace!!

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards