Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Det tar sig......

Av Robert Magnusson - 18 november 2012 16:21

sa mordbrännarn.


Idag är det söndag och som vanligt avslutar jag denna vecka med ett pass på Sundsvalls absolut bästa gym IronWorks, det är sjukt tammefan att man har blivit beroende av detta, men satans så skönt oxå :D

Jag är oerhört tacksam för att detta gym kom till, för utan det så ser jag bara mörker.


Jag kan ha det väldigt svårt ibland med motivationen att väl ta mig ned dit, men oavsett hur jobbigt det är så blir resultatet alltid detsamma när jag väl tar mig utanför min dörr. Det går som rysningar i min kropp på väg till gymmet och under passett, på väg hem från gymmet är jag som i ett lyckorus. Inget problem känns mig övermäktigt.


Visst vågen står ganska stadigt på 89.7 - 91 men det gör absolut ingenting, för jag märker sådan otrolig skillnad i min styrka och kondition, men framförallt i mitt välmående. Även om jag känner mig helt slut så orkar jag alltid pressa ut det sista utan att för den delen säcka ihop, och jag växer i mig själv för varje gång jag orkar det där lilla extra när jag tror att jag är färdig.


Jag ser inte mycket ut för världen idag, men sanna mina ord, om jag klarar mig från skador, ledvärk och ytterliggare ett skov så lovar jag ER och mig själv att vara i fantastisk form till sommarn. Jag tänker ALDRIG ge upp utan jag höjer ribban sakta men säkert hela tiden.

Nu när jag nästan inte tar något kortison så ska fan i mig magen bort oxå, eller nä det ska den inte men rutorna ska fram :D


Om det var bra så skulle jag träna hela jävla dan eftersom jag mår så bra :D


Bjuder på två bilder från idag och en filmsnutt   

         


 


 

 
 
Catarina

Catarina

19 november 2012 00:34

Jag är så avundsjuk på dig som kan träna på gymet! Jag har fått ett tränings program som jag kan göra hemma med balansboll, gummiband och hantlar men jag kan ju inte bli anfådd så det är svårt. Just nu önskar jag att jag kunnat ut och springa en mil som förr eller iaf gå en långpromenad!

Jag tvivlar inte en sekund att du kommer att nå ditt mål :)
En fråga bara! Tränar du i jeans ;)
Kramar Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

Robert Magnusson

20 november 2012 13:09

Hallå där.

Förstår dig absolut att det måste vara tråkigt och jobbigt att inte kunna göra de saker man vill göra och är van att göra.

Jag är oerhört glad att jag klarar av att köra mina pass, för utan träningen vettefan vad jag hade gjort.
Nästa vecka kommer jag att sluta helt med kortisonet och det känns magiskt.
Jag kommer att få den kropp jag vill ha men frågan är bara hur lång tid det kommer att ta =)

Och nej toka jag tränade i mjukbyxor, annars alltid i shorts.

 
Catarina

Catarina

24 november 2012 22:36

Halloj
Hoppas träning och alt går bra, nej tänkte väl det! Men det såg ut som jeans ;)
Ha en härlig helg!

Gå gärna in i min blogg och länken och rösta på mitt bidrag i en tävling som jag är med i ;)

Kramar Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

Robert Magnusson

2 december 2012 15:27

Tja

Sorry men jag var för sent ute :( tänkte iaf rösta på dig :)

Ha de bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Magnusson - 11 december 2018 19:22

Ja precis som rubriken lyder är detta precis vad jag känner nu när jag inser att det hunnit gå över 4 år sedan mitt senaste inlägg, detta innebär också att det finns en stor risk att detta inlägg kommer att bli lååååångt :)Så i mitt senaste inlägg fö...

Av Robert Magnusson - 14 april 2014 08:37


  Japp precis så är det! Detta är verkligen året då allt mitt kämpande i motvind äntligen ger resultat, jag vill hävda med en dåres envishet, att allt som händer har en mening. När man är mitt uppi själva händelsen så kan det vara svårt, ja rätt ut...

Av Robert Magnusson - 12 mars 2014 13:13

Känns som att denna kommande mening är en utsliten mening, men men..... Tiden rusar.....   Sist jag skrev här så var jag arbetslös och väntade på att få börja jobba på Subway, men denne chef är allt annat än seriös så det blev ingenting av det ...

Av Robert Magnusson - 6 februari 2014 22:51

Ibland susar huvudet och tankarna iväg på tok för långt och mycket, men ibland känns det också (precis som nu) jävligt skönt att få rensa ut lite i huvudet. Lite tankar på hur det såg ut när jag var liten och hur det ser ut nu. Förr i tiden åt...

Av Robert Magnusson - 6 januari 2014 17:09

Med detta inlägg så är oskulden spräckt för 2014      Det är bara att konstatera att det går jävligt långt mellan mina inlägg, men å andra sidan beror det på att jag inte känner samma behov av att få skriva av mig, jag har ett annat sätt att få r...

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards