Alla inlägg den 4 december 2012

Av Robert Magnusson - 4 december 2012 17:45

Japp så äre, ryggläge idag. Jävla skit att inte kunna träna, det enda som idag får mig att må bra (nästan).

Får åka upp till sjukhuset i morgon och ta mina rutinprover för att se så att det inte är ett skov jag har fått, så jävla dryg sjukdom denna Wegeners är. Svårt att säga om man är förkyld eller ej......


Det är ju inte direkt lättare att tänka på annat än min fru och vår eventuella skilsmässa nu när jag bara ligger hemma och inte orkar göra något. Men jag är van massor av prov så det är bara att bita ihop.

Makalöst kan jag säga hur mycket jag har utvecklats som person sedan jag började med träningen, jag har så mycket bättre självförtrående så det är sjukt.

Det är en jävla resa jag har gjort men det är lååååångt kvar, men jag ser så sjukt mycket fram emot att komma till mitt slutmål.....om jag någonsin hittar ett slutmål =)


Har inte hört ett enda ljud av någon form av min fru idag, och normal skulle jag ha haft det jätte jobbigt, men so far so good. Jag kämpar vidare och använder mina lärdomar från tidigare skeden i mitt liv.


Tur att man iaf har "Vänner" som vän nu när man är dålig, synd jag är inne på sista säsongen nu bara, men det är klart finns ju oändligt antal serier att följa om man vill =)


Nu ska jag fortsätta mitt kurrerande, för den 12:e ska bara vara frisk....då ska jag ut på julfest med gymmet. Ser sjukt mycket fram emot det, har inte gjort något sådant på jaaa? ja lovar väldigt väldigt många år.


Ciao alles!

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards