Alla inlägg den 9 december 2012

Av Robert Magnusson - 9 december 2012 16:18

Idag är det söndag och en väldigt tråkig och jobbig sådan, för att mina älskade flickor åkte hem till sin mamma idag :(

Har provat att ha dom tor-sön nu som test bara, känns som att jag knappt hinner mysa med dom och njuta av tiden tillsammans med dom innan dom ska till sin mamma. Även om jag får träffa dom hemma hos henne när jag vill :D


Jag har ju legat förkyld en vecka nu eller så och inte kunnat träna, det går inte att beskriva hur sjukt mycket sämre jag mått psykiskt pga detta. Men så i morse när jag vaknade så var mitt halsont borta och då fanns det ingenting som skulle få hålla mig borta från gymmet. Så när tjejerna  blev hämtade och jag kände hur tungt och jobbigt det blev, var det bara att packa ryggsäcken och göra sig i ordning.


När jag väl kommit ut genom dörren och hörde knarret under fötterna, kände jag åter hur endorfinerna kickade igång. Plötsligt mådde jag bra och jag var åter redo att ta mig ann världen, det är magiskt vad denna träning får mig att må bra. Jag är så oerhört glad och tacksam för att för att jag hittat något som får mig att må bra, det blir så mycket enklare för mig att handtera skilsmässan.


Som grädden på moset fick jag några minuter med Frida, hon är en så trevlig tjej så det är sjukt. Glad att jag träffat henne, hon har stor del i mitt välmående.

Väntade även på att Martin skulle komma ner, men han blev sen tydligen.


Sjukt skönt var det att få träna, men det är overkligt vad man tappar på en vecka. Jag hade tänkt att ta PB i bänkpress idag och tänkte lägga på 130 kg, men någonting fick mig att lägga på 120 "bara". Kan säga som så att det var jävla tur att en kille passade mig, för det gick sakta att få upp stången men jävligt fort ner :D

Visst jag är ju fortfarande jävligt förkyld...och det gör väl sitt. Men senast söndag ska dessa 120 kg upp.


I morgon kommer jag oxå att gå ner och träna, blir antingen triceps & rygg eller ben.

 

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards