Alla inlägg den 15 december 2012

Av Robert Magnusson - 15 december 2012 15:44

Yeees då äre snart dax, för lilla mig att få njuta av livet och ha kul. Idag om ca två timmar ska jag ner på gymmet och träffa massa härliga människor som har samma intresse som mig, dvs styrketräning. Redan nu känner jag ett lyckorus surra i kroppen, kan iofs vara bärsen oxå haha


Ska bli förbannat trevligt iaf, har inte varit ute på evigheter, och jag menar evigheter. Jag dricker kanske 2 gånger per år om ens det....så ikväll blir jag "farlig" lmao


Livet är för på tok för kort för att vara ledsen, bitter och nere......Live, laugh and love....respect!


Nu måste jag hitta nått att ha på mig, för jag kan ju inte komma bara med 2 tomtemössor ;)


Bjuder på en bild med...

 

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards