Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Robert Magnusson - 2 maj 2012 17:21

Tja.

En liten summering från denna träningdag som jag ängnade åt armar.


I morse var jag inte alls med i matchen utan tänkte faktiskt skippa träningen i dag, får inte sova en hel natt någon gång känns det som pga värken.

Men väl efter lunch (som bestod av en äggröra på 2 ägg) tog jag mig i kragen och körde en powerwalk till gymmet.

I dag tänkte jag köra en uppvärming på trappmaskinen istället eftersom att min PT sagt att den är så grym, så sagt och gjort ställde jag mig på den och började trampa. Men jag kan säga som så att jag ganska omgående fick kliva ner för den tog NÅTT JÄVULSKT i mina ben :D och det var jag inte upplagd för 

Så det fick bli löpbandet istället, men jag kände ganska snabbt att jag inte hade så bra ork i dag så jag löpte bara 10 min.


Sedan körde jag armarna och det gick bra trots mina onda handleder, vet inte om det är speciellt bra för lederna att tvinga sig att köra trots ledvärken, men jag ska snacka med min läkare nu till veckan om detta.


Promenad hem i storm som gjorde att promenaden tog extra bra och tryckte i mig min protein shake och fixade middag, som i dag bestod av stekt kyckling, paprika, 1 vitlöks klyfta, ris och så unnade jag mig själv lite curry sås till. MYCKET gott kan jag lova, känns som att det var 100 år sedan som jag åt sås också 


Nu ska jag chilla i soffan en timme och ladda inför städningen som jag har skjutit på sedan i söndags.


På återseende i morgon, då ben står på schemat. Hasta mañana!

Av Robert Magnusson - 2 maj 2012 08:18

Morrn morrn på alla, hoppas att ni har fått sova riktigt gott till skillnad från mig som vaknade runt 4 pga denna förbannades ledvärk....men men


I dag är det ju onsdag och som vanligt vägning och mätning, konstaterar att jag endast tappat -0.5kg denna gång men -1cm på midjan. Även om det var en liten viktminskning så var det iaf en minskning och att midjan minskat känns ännu bättre, för dessa "love handles" ska BORT!!  


I dag ska jag se till att få fingrarna ur röva och ta tag i städningen som jag har skjutit på nu flera dagar.


Byyyyee

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards