Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Robert Magnusson - 16 maj 2012 17:50

Dagen började grå och trist, och det är ju aldrig en bra start på dagen det.

Men så efter nån timme sprack det upp och solen tittade fram, då kände jag att det började krypa rätt rejält i mig eftersmo att jag och farsan hade snackat om att ta premiärfiske nu i veckan.

Sagt och gjort ringde jag farsan och vi bestämde oss för att ta en promenad till sidsjön, gratis fiske men sjukt SVÅRT eller tammefan OMÖJLIGT att få fisk där.

Men ack så skönt det var att komma iväg bara, att sitta där och titta på flötet när det guppade på vågorna.

Det är verkligen avkoppling och helande för kropp och själ.

Blev naturligtvis ingen fisk, men vi hade ju iaf tur med vädret haha


Fick även kallelsen idag för inläggning på sjukhuset, så på måndag 21/5 läggs jag in och på tis blir det njurbiopsin.

För er som inte vet vad det är kan trycka här


I morgon såg jag fram emot hockey HELA dagen.....men så kom jag på att jag ska vara med mina   barn och fru.....fuck hockeyn säger jag bara haha


Ingen träning idag (ont i halsen) och det kommer inte bli någon träning först 4/6 pga min njurbiopsi. Iofs handlar det om att jag inte får lyfta, men promenera måste jag få....ska kolla med läkarn :D


Trevlig kväll på er alla!


Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards