Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Robert Magnusson - 2 juni 2012 11:06

Idag är det en grå, trist, regnig och kall lördag som jag trots allt ser fram emot. Ska hem till min familj och äta tacos idag, ska bli fruktansvärt gott och mysigt!!


Nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev sist här och det beror på att jag inte riktigt har varit i balans kan man säga. Och någon träning har det heller inte blivit på evigheter känns det som, men i morgon eller på måndag kör jag igång igen.


Igår påbörjade jag ett altandäcks bygge åt min mor, ett rent vansinne. Alltså det är ju skit kul att greja men inte när det är en nivåskillnad på fucking 50cm. Men det blir nog bra när jag blir färdig....


Nä nu ska jag försöka rycka mig i kragen och sätta igång med städningen, borde ju bli pigg bara jag reser på fet arslet.


Hastala fucking vista baby

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards