Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Robert Magnusson - 8 juli 2012 09:46

Yo!
Då var det dax att testa bloggappen då, känns som att det var på tiden att den kom till slut.

Nu är jag hemma hos fru och barn och Mira sitter och äter frukost, bara att konstatera att lillan har blivit stor :-)
Så skönt oxå att vi nu har fått henne att sluta med blöja, inte en enda olycka i sängen fast det är över 1 v sedan hon slutade :-)
Hon verkligen lyser när själv märker att det går bra, känner sig säkert själv som en stortjej.

I morgon har jag bestämt mig för att komma igång med träningen igen, ska bli jävligt skönt. För satan vad bekväm jag har blivit igen nu när jag ställt på bilen :-(
Har satt 30 dagar som ett delmål och då ska de verkligen synas att jag kommit igång igen. Kommer att lägga upp en bild i morrn på hur illa kroppen ser ut nu och sedan om 30 dagar på förbättringen.

Nu pallar jag inte skriva mer :-) Ciao!!

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards