Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Robert Magnusson - 3 januari 2013 14:37

Hallå där!


Overkligt vad tiden rusar iväg, det är nästan så man får lite panik faktiskt. Att man inte ska hinna med och göra allt man vill göra med fru och barnen innan de blivit vuxna. Vår lilla Nova fyllde ju nyss 5 år....HALLÅ! FEM år lixom...shiit.


T'änkte jag skulle köra en liten återblick av året som gått, för 2012 blev ju verkligen inte som jag hade tänkt mig med tanke på hur dåligt 2011 blev.


I mars blev jag certifierad CNC-operatör och min sjukdom satt sig på njurarna, det starka cellgiftet sattes in igen och höga doser kortison. Jag blev även sjukskriven då eftersom att cellgifterna slår ut mig.

I Maj skrev jag in mig på gymmet Iron Works för jag tänkte att det skulle göra mig och min sjukdom gott, eftersom att detta är en reumatisk sjukdom. Juni - Nov bestod i träna, träna, träna och började med ett kostschema. Försäkringskassan och arbetsförmedlingen började med en utredning som ska visa sig hur min sjukdom påverkar/begränsar mig i arbetslivet. Tanken är att jag snarast i 2013 ska börja arbetspröva för att sedan börja jobba.

2:a Dec tyckte min fru att vi skulle skilja oss, ett riktigt tuft besked (även fast vi har left som särbos 1 år).

Julafton firades hemma med barnen och frun, för vi är fortfarande inte skiljda....lång historia.

Nyårsafton var min barnvecka och inget speciellt firande då Mira var jätte sjuk och hade feber. Middan bestod av lassange =)


Det var lite kort hur 2012 har sett ut. Eftersom att jag 2010 sa att 2011 inte skulle/kunde bli sämre så ska jag inte säga samma sak nu, men det jag ska säga är att nu 2013 ska jag skapa min egen lycka. Detta är året då mycket ska förändras. Det handlar mycket om personlig utveckling, och detta är året då jag åter ska få bli människa och börja arbeta.


Nä där avrundar jag, och fortsätter nu att njuta av JVM Sve-Rys.


Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards