Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Robert Magnusson - 23 januari 2013 23:06

Asså det är sjukt tammefan. Jag har sånna djupa funderingar kring mina egna problem och tycks som inte riktigt finna svaren på alla frågor jag ställer mig själv, och jag hittar lixom ofta inga förklaringar till varför jag eller andra gör som dom gör.

Men såfort någon av dom jag känner råkar ut för problem, kan till och med vara samma problem, så nog fan har man lösningar på allt. Jag bara surrar på lixom och tycker mig själv låta som värsta psykologen, men likt förbannat kommer jag lixom inte vidare i mig själv....detta är fan i mig helt jävla märklish tycker jag.


Å med det vill jag således bara säga godnatt......och kom ihåg (vafan var det jag skulle skriva nu?) haha

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards