Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Enormt jävla tacksam

Av Robert Magnusson - 4 februari 2013 18:44

Asså detta är så overkligt att det inte är sant, men jag njuuuuuuter av varje minut.

Jag lyckas ständigt med nya bedrifter som tidigare varit så långt ifrån möjliga i min värld (iaf i mitt tankesätt) och för varje dag som går ökar min kärlek till mig själv. Hallå??? Jag älskar mig själv lixom och vad jag står för.....det är så overkligt men jag är så jävla glad, lycklig och stolt över mig sälv och det jag har lyckats med att det finns inte på en karta.


Det är många i min omgivning som naturligtvis bidrar till mitt välmåeende, och många av dom vet säkert inte ens om det, men jag är så jävla tacksam för allt ni bidragit med. Allt i från tips i träningen, kost, pushning, beröm till att bara säga Tjena lixom.

Så jag passar här på att tacka ALLA....jag nämner dom jag kan namnet på här:

Hank Tango

Lars Berglund

Frida Lindström

Martin Dee

Mattias Öhlén

Henrik Pettersson

Madelene Jonsson

Tobias Tranberg

Anette Hjärpe-Nyström


Och även till er övriga på Ironworks som jag inte kommer ihåg/kan namnet på :D


Jag mår så jävla fantastiskt bra så det är sjukt! Så tack igen till er. Och tack till min myspropp Malin som har tagit mitt liv med storm.....känns så jävla fantastiskt bra!


Idag var jag ner och gjorde comeback på gymmet, förra veckan blev det ju bara träning på måndagen eftersom att jag inte hinner med mig då jag har barnen och går alla sträckor.

Det vart ett mycket skönt pass med Hank, PB på bänkpress 110 kg och det kändes fantastiskt bra, biceps som jag krämade ur rejält och lite dips som vanligt. Sedan avslutade jag med ett till PB på löpbandet där det blev 10 km på 1 tim 18 min.....mest nöjd med bandet faktiskt för det är extremt jävla jobbigt.


Kom hem strax efter 18 och ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN fick jag dagens första mål mat, kändes himelskt =)

Nu sitter jag och väntar på att min fantastiska kvinna ska komma hit och myyyysa med mig, det får avrunda denna magiska dag.


Ta hand om er och kom ihåg dessa ord som ständigt surrar i mitt huvud "Focus, Belive and you will Achieve!"

 

Ja jävlar....glömde en sak. Jag väger nu 83.5 kg så det är -13.5 kg sedan start i maj-2012 :D



 
 
Ingen bild

Ironwoman

5 februari 2013 14:03

Fan va grymt bra jobbat! Inspirerande!

Robert Magnusson

5 februari 2013 20:10

Tack som fan Ironwoman, jag har massor av grejs på G. Kommer snart att lägga ut mer info om dessa mål.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Magnusson - 11 december 2018 19:22

Ja precis som rubriken lyder är detta precis vad jag känner nu när jag inser att det hunnit gå över 4 år sedan mitt senaste inlägg, detta innebär också att det finns en stor risk att detta inlägg kommer att bli lååååångt :)Så i mitt senaste inlägg fö...

Av Robert Magnusson - 14 april 2014 08:37


  Japp precis så är det! Detta är verkligen året då allt mitt kämpande i motvind äntligen ger resultat, jag vill hävda med en dåres envishet, att allt som händer har en mening. När man är mitt uppi själva händelsen så kan det vara svårt, ja rätt ut...

Av Robert Magnusson - 12 mars 2014 13:13

Känns som att denna kommande mening är en utsliten mening, men men..... Tiden rusar.....   Sist jag skrev här så var jag arbetslös och väntade på att få börja jobba på Subway, men denne chef är allt annat än seriös så det blev ingenting av det ...

Av Robert Magnusson - 6 februari 2014 22:51

Ibland susar huvudet och tankarna iväg på tok för långt och mycket, men ibland känns det också (precis som nu) jävligt skönt att få rensa ut lite i huvudet. Lite tankar på hur det såg ut när jag var liten och hur det ser ut nu. Förr i tiden åt...

Av Robert Magnusson - 6 januari 2014 17:09

Med detta inlägg så är oskulden spräckt för 2014      Det är bara att konstatera att det går jävligt långt mellan mina inlägg, men å andra sidan beror det på att jag inte känner samma behov av att få skriva av mig, jag har ett annat sätt att få r...

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards