Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Slutar aldrig att förvånas

Av Robert Magnusson - 6 februari 2013 16:53

Idag är det ännu en bra dag, börjar att bli gott om dom nu äntligen.

Jag har fått iväg två sälj idag, och jag har satt två nya PB på gymmet också. Jag har varit hos tandläkarn och kunde för första gången slappna av i stolen.....hallå? Slutar aldrig att förvånas över mig själv alltså, va äre som har hänt med mig? :D


Ikväll ska jag hem till min underbara och sova hos henne, ska bli så mysigt (även om vi sovit tillsammans nu några nätter redan hehe). Det är overkligt hur bra hon får mig att må.

Sakna sakna sakna.......


Nåväl. Även idag blev det ett pass med crazy Hank Tango och Ronny, ben stod på schemat, shiiit tänkte jag :D

Men jag måste då säga att det vart ett extremt härligt och soft pass på nått vis, inte soft som i väldigt lätt utan väldigt skönt. Jag gick från 160-170 kg i benpress till 290 kg och satt 6 rep, SJUUUKT underbart och där var alltså mitt första PB, sedan vart det dax för vader och där gjorde jag för första gången 140 kg i vadpressen (3 x 8) men jag nöjde mig inte där, jag var ju naturligtvis "tvungen" att testa lyfta alla vikter som går och det är 155 kg och det blev (2 x 8).

Jag känner mer och mer att jag måste börja testa mina gränser, och det är en underbar känsla att klara av saker man tidigare aldrig hade kunnat ens drömma om. Och jag är extremt glad att jag knappt märker av min sjukdom.


Jag har ju inte direkt sett någon större förändring på mig själv förutom kg på vågen och cm på måtten. Jag har alltså inte "kännt" av det lixom om ni fattar, men igår knäppte Malin kort på mig bakifrån.....och gissa om jag blev glad/chockad/taggad.....kolla på bilderna själv, de bjuder jag på.

Focus, Belive and you will Achive....

   


Så jävla fucking otroligt nöjd med mig själv, stolt och lycklig. Jag vet att jag kommer att lyckas med att få den kroppen jag vill ha och jag vet att jag kommer att vara med och tävla om några år. Varför?? Jo för att jag vill och vet att jag kan!

Och vet ni, om JAG kan, så kan DU!


Nu äre dax att vila upp sig inför kvällens bravader med min kärlek.....ta hand om er så ses vi!

 
 
Ingen bild

Syster yster ❤

6 februari 2013 17:59

Jag eller rättare sagt VI e skit stolta över dig!!! Kan du så kan JAG.....eller INTE!!!! :p keep on fighting!!!

Robert Magnusson

7 februari 2013 15:13

Tack! Alla kan, det handlar bara om att hitta det som motiverar just DIG.
När man hittar det så känner man en glädje i träningen och inte ett ont måste
Jag ger mig aldrig, inte ens när jag nått mitt/mina mål:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Magnusson - 11 december 2018 19:22

Ja precis som rubriken lyder är detta precis vad jag känner nu när jag inser att det hunnit gå över 4 år sedan mitt senaste inlägg, detta innebär också att det finns en stor risk att detta inlägg kommer att bli lååååångt :)Så i mitt senaste inlägg fö...

Av Robert Magnusson - 14 april 2014 08:37


  Japp precis så är det! Detta är verkligen året då allt mitt kämpande i motvind äntligen ger resultat, jag vill hävda med en dåres envishet, att allt som händer har en mening. När man är mitt uppi själva händelsen så kan det vara svårt, ja rätt ut...

Av Robert Magnusson - 12 mars 2014 13:13

Känns som att denna kommande mening är en utsliten mening, men men..... Tiden rusar.....   Sist jag skrev här så var jag arbetslös och väntade på att få börja jobba på Subway, men denne chef är allt annat än seriös så det blev ingenting av det ...

Av Robert Magnusson - 6 februari 2014 22:51

Ibland susar huvudet och tankarna iväg på tok för långt och mycket, men ibland känns det också (precis som nu) jävligt skönt att få rensa ut lite i huvudet. Lite tankar på hur det såg ut när jag var liten och hur det ser ut nu. Förr i tiden åt...

Av Robert Magnusson - 6 januari 2014 17:09

Med detta inlägg så är oskulden spräckt för 2014      Det är bara att konstatera att det går jävligt långt mellan mina inlägg, men å andra sidan beror det på att jag inte känner samma behov av att få skriva av mig, jag har ett annat sätt att få r...

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards