Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Robert Magnusson - 30 januari 2013 15:24

Yo!


Hemma en snabbis nu innan jag ska gå och hämta mina älskade barn från dagis, och tro mig GÅ är vad denna vecka har handlat om haha


I måndags började jag arbeta igen wooohooo....back in the sales. Säljansvarig eftermarknad på Canon business center, sjukt kul & spännande.

Känns fantastiskt att börja fungera som en människa igen, ha något att göra förutom att sitta innanför dessa fyra väggar (då jag inte tränar) och bara fundera och fundera. Känner mig verkligen extremt positiv och optimistisk inför framtiden och jag vet att det blir bra.

Det enda som är drygt (absolut inte jobbigt) är att jag får gå 50 min på morgonen till jobbet och då svettas som en gris och sedan skynda mig tillbaka efter arbetet och hämta barnen och skynda hem för att göra mat...tressiga dagar. Men det är övergående....snart ska jag fixa till biljäveln bara stålarna börjar rulla in.


I lördags var jag även ut på krogen med Thomas, satans helvete va kul de var. Otroligt länge sedan som jag hade så trevligt och roligt, å vet ni.....där träffade jag även en tjej som verkligen får mig att skratta. Hon är vacker, rolig, go och lika tokig som jag =).....hon är sagolik på alla sätt tammefan!


Jag ska fan i mig njuuuuuta och surfa på denna våg läääääänge, det är SJUKT TAMMEFAN.


En sak som är tråkigt dock är ju att jag nu under mina barnveckor inte hinner med att träna (iaf inte på gymmet), men jag får köra lite övningar hemma istället så jag inte tappar för mkt. Men jag saknar gymmet, atmosfären och alla gå människor som tränar där.


Nu hämta barn och skynda hem för middag så jag hinner mysa med dem oxå....hoppas morsan snart kommer hem från min syster i Norrköping....barnen och jag saknar ju henne


Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards