Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Robert Magnusson - 2 februari 2013 12:12

Ja herregud, idag är det lördag och jag sitter åter hemma i min lägenhet med min minsta flicka, det är så mysigt att ha barnen hemma och dom får mig att må så bra.


I går blev en dag jag sent ska glömma, det var nämnligen första gången jag gick på dejt med mina mysiga gopropp. Hon är HELT FANTASTISK och får mig att må så sjukt bra, att träffa henne ut på en fika var gött men det var lååångt i från vad vi nöjde oss med. Allt har ju kännts så rätt från dag ett, så vi beslöt oss att spendera gårdagen tillsammans.

Jag åkte hem till henne och min far passade barnen. Fyfan vilken fruktansvärt underbar mysfredag, jag som bara är van fysfredagar. Att bara umgås och få drunkna i hennes vackra ögon, och kramas och pussas.....livskvalitet på hög nivå.


Nåja...skulle kunna prata om Malin hur länge som helst, för så underbar är hon, men jag ska spara lite på det och behålla spänningen hehe


Det är en underbar känsla att få känna sig omtyckt, sedd, behövd och uppskattad.....en känska ALLA har rätt att få uppleva......pöss på er alla där ute!


Ps Bara ett pass på gymmet denna vecka, men nu till veckan ska jag avverka 12 mil tillsamans med Crazy Hank

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards