Alla inlägg under mars 2013

Av Robert Magnusson - 4 mars 2013 20:11

Yeah I´m back!


Idag var min första dag på arbetet som jag arbetade 100 % (8-17) och jag har inte arbetat 100 % sedan jan/feb-2012.

Det gick skita bra och jag lever ju uppenbarligen haha. Den 13/3 ska jag har ett möte med arbetsförmedlingen, försäkringskassan och jobbet, och om det funkar att arbeta 100 % nu så blir jag antingen anställd då eller slutet av denna månad.....sweeeeeet som fan det.


Efter jobbet var det meningen att jag skulle ha tränat med Hank The Tank och kört bröst & rygg, men han stannade hemma och tapetserade han, så jag fick kötta lite ben istället idag. 

Det var nog lika bra det eftersom att jag brukar få sådan sjuk träningsvärk i benen och rumpan, och eftersom att jag inte kunde köra mina 9 mil igår som det var planerat pga halsont så ska jag göra det lördag 9/3 istället. Och tills dess borde min träningsvärk i benen vara näst intill över :D


Jag lovade ju Hank att jag skulle köra ett lugnt pass idag, inte vara så rekord kåt som jag har en tendens att vara nu för tiden ;), så idag fokuserade jag på kontakt:

Benböj med stång - 6 x 8 x 40kg

Benspark - 6 x 8 x 95 kg

Bencurl - 6 x 8 x 40 kg

Vadpress - 6 x 8 x 100 kg

Dips - 3 x 10


I dagsläget flyter mitt liv på och jag surfar på vågen, det är sanslöst makalöst underbart. Allt blir så overkligt mycket lättare när man hittar kärlek!

Jag får kärlek av mina barn, av min tjej, av min familj, känner kärlek till träningen och jag får kärlek av mina vänner.....och sanna mina ord jag suger åt mig som en svamp, för detta är den absolut bästa medicinen.

Jag har tagit kommando över mitt liv och mitt välmående och jag kommer att göra allt jag kan för att alltid få känna mig lycklig och glad, för det är mitt eget ansvar.


Avslutar med några väl valda ord. Lev i nuet och njut av varje sekund du får tillsammans med dina nära och kära och glöm inte att tala om för dom som betyder något för dig att dom verkligen gör det, ta inte för givet att dom vet eller att du kan berätta det i morgon. Livet är på tok för kort och kan på en bråkdel av en sekund vara över, så ödsla inte tid på att vara sur, bitter och arg.....LIVE, LOVE AND LAUGH!


Ps Jag vet att det är länge sedan jag skrev ut några mått och vikt här, men det är inte längre så viktigt för mig, men jag lover att det kommer att komma upp i maj/juni och att det kommer att vara fantastiska resultat =)



Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards