Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Robert Magnusson - 6 januari 2014 17:09

Med detta inlägg så är oskulden spräckt för 2014   


Det är bara att konstatera att det går jävligt långt mellan mina inlägg, men å andra sidan beror det på att jag inte känner samma behov av att få skriva av mig, jag har ett annat sätt att få rensa skallen nu och det är ju gymmet som tar upp den mesta tiden för mig nu. Dessutom har jag nu även fått min älskade inflyttad här, så hon får ju oxå mycket av min tid   

Kan säga som så att hon är den jag väntat på i hela mitt liv, hon gör mig hel och vi kompletterar varandra. Bäst av allt är att hon tagit emot mina barn med öppna armar och dom henne, dom funkar så sjukt jävla bra med varandra.

Så mitt kärleksliv och familjeliv är UNDERBART!

   


I övrigt kan jag berätta att jag nu slutat tagit mina torsdags sprutor av Metojectet, detta gjorde jag 12/12 och tanken är att jag ska vara utan dessa tills dess att jag/vi har lyckats med vår plan, dvs skaffa barn. Vi måste vänta 3 månader dock pga risken för missbildning pga medicinen jag har tagit. Jag är fortfarande även symptomfri från min Wegeners Granulomatos (WG) och har så varit i över 1 års tid   . Jag har heller inte haft några problem med ledvärk eller så, det enda jag märkt av är blossor i munen, detta kommer sig av Metojectet, och bör nu försvinna.


Jag har kunnat träna på som önskat och i sommras började man se frukten av all svett och slit, jag känner mer och mer att jag växer som människa och att jag blir stabilare och lugnare i mig själv. Min jakt efter viktminskning är nu inte det primära med min träning, utan det primära är att faktiskt fortsätta träna, må bra och att bygga muskler.

Träningen har gett mig så sjukt mycket, bättre fysik, bättre självkänsla, bättre självförtroende och ett sundare liv.

För att ni ska få ett hum om hur mycket min kropp har utvecklats lägger jag ut lite bilder från min träning och hur jag ser ut nu.

                    


Jag har även gjort en liten video som jag tänkte jag skulle passa på att bjuda på, en film som är tänkt att motivera och visa att det faktiskt är möjligt, rätt inställning och tålamod kommer man långt på.


Ska försöka att skriva lite tätare inlägg och även att uppdatera mått mm


Önskar dig en god fortsättning på det nya året och hoppas du kikar in igen.


Ciao!

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards