Alla inlägg den 3 december 2012

Av Robert Magnusson - 3 december 2012 14:11

Men en ny dörr öppnas sägs det ju, och vi får väl se vart den dörren leder när jag väl hittar den :D


Vaknade 5.30 idag och kände mig pigg, kändes som att allting bara var precis som vanligt. Som att minnena från gårdagen bara var en dröm, men så slog det mig att det inte var en dröm. Att jag inte längre skulle få ligga bredvid min fru och mysa, att inte få se henne somna in varje gång vi skulle se en film.....ja en massa saker slog mig just då.

Så jag tänkte att jag tammefan inte skulle kliva upp, så jag somnade om av och till.....


Vid 10 var jag så pass vaken att jag bara låg och grät hela tiden, det är märkligt hur mycket en människa kan gråta alltså, man tycker ju att det borde ta slut på vatten till slut.

Vart jag än vred och vände på mig så såg jag bara en massa saker som påminner mig om henne och vårt liv tillsammans, och tårarna fortsatte att forsa.

Till slut tänkte jag att jag måste göra något fortast möjligt, man att gå ner på gymmet så tidigt var inte aktuellt eftersom att jag tänkt träna senare och prata med en härlig människa då.


Jag beslöt mig för att gå bort till morsan och dricka en kopp kaffe och kanske få i mig en macka. På väg dit var jag åter på väg att gråta ca 3 gånger, för jag tänkte på hur underbar min fru faktiskt alltid har varit med mamma och hur mycket mamma faktiskt tycker om henne. Allt detta kommer nu bara att vara ytterliggare blott ett minne :(

Jag såg en fågel flyga förbi, och samma sak, tårjävlarna började rinna då med....för då tänkte jag på alla vårar då vi åkt upp till sidsjön och matat fåglarna.....

Asså shit man är bra knäpp jag vet, men det går som inte att styra tankarna först dom väl har kommit.


När jag väl var hemma hos morsan så fick jag som väntat höra alla hennes funderingar kring vårt äktenskap.

Och hennes oro om hur saker skulle kunna bli.....inte direkt vad jag ville höra, men jag förstår hennes oro också.

Men jag litar på min fru (jag säger fru eftersom att hon tekniskt sett fortfarande är det och jag inte vill kalla henne vid namn), hon är en fantastisk härlig tjej. Tror aldrig hon skulle göra något avsiktligt för att såra mig, precis som jag emot henne.

Hur som haver så fikade vi och spelade kort, och det fick mig att tänka på annat.


Nu sitter jag i soffan nyss hemkommen och skriver detta med en kopp nybryggt kaffe, och ska snart hänga upp några julgardiner. Sedan ska jag packa väskan och mentalt börja ladda inför dagen gympass som jag bestämt ska innehålla ett nytt PB av något slag.


Jag är och väldigt tacksam för allt stöd jag har fått av mina vänner på facebook, även om det är folk man inte träffar i vanliga fall så känns det skönt att dom bryr sig och att dom lyssnar.


Das is alles!


Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards